Thursday 4 January 2007

Dog yard in Longyear City

2 comments:

  1. Det må jeg si. Flotte bilder, M (likte særlig godt bildet av S inne i Duomo, Doumo, eller hva det nå var, jeg gidder ikke "stikke" tilbake for å sjekke). Julen i Longyearbyen, nyyårsaften i Milano... Og Paris. Det må jeg si. Det vil si; det må jeg også si. Håper alt er vel, og at transen fra Milano ikke har brent seg fast som et traume. Hvor går turen hen nå? Oslo? Eller, fortsatt Paris? Og forresten, har jeg også fått blogg! Tenk det. Hyggelig om du sjekker den ut. Den er vel hva noen kan finne på å kalle "pretensiøs", men det driter vel jeg i (gjør jeg ikke det?). Den er uansett mest for egen del, og noen spesielt innvidde.

    hyperkuli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mitt forstillelsesfilter er skrudd ned på laveste hakk, jeg oppfatter ikke bloggen din som pretensiøs (de som kjenner deg, eller tror de kjenner deg bedre kan imidlertid stå i fare for å brenne seg og få et problematisk forhold til den). Du skriver godt. Jeg reiser til Oslo i slutten av januar. Vi sees forhåpentligvis i løpet av foråret.
    M.

    ReplyDelete